Η ασφάλεια και υγεία των επισκεπτών και του προσωπικού μας αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα μας!

Η Villa of Roses με υψηλό αίσθημα ευθύνης συμμετέχει στη συλλογική προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης του Κορωναϊου COVID-19 με συνέπεια και υπευθυνότητα εφαρμόζοντας πιστά τις οδηγίες και τα πρωτόκολλα προστασίας και πρόληψης των Αρμόδιων Αρχών.

Δείτε εδώ τo πιστοποιητικό Healthfirst από το Υπουργείο Τουρισμού της επιχείρησής μας.

Κυρίαρχο μέλημά μας είναι η υγεία των πελατών μας, των συνεργατών μας και των εργαζομένων μας.

Τα μέτρα που λαμβάνουμε στη Villa of Roses για την προστασία από τον COVID-19 με βαση τα ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ είναι:

Σχέδιο Δράσης

Το κατάλυμα έχει αναπτύξει ένα Σχεδιο_δρασης, για τη λήψη μέτρων, την πρόληψη και τη διαχείριση πιθανών κρουσμάτων Covid-19, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού στο προσωπικό και τους επισκέπτες.
Το σχέδιο δράσης συμμορφώνεται με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.
Βάσει του Σχεδίου, ορίζεται υγειονομικός συντονιστής ο διαχειριστής-ιδιοκτήτης του καταλύματος για την επίβλεψη της εφαρμογής του και ένας ιατρός ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19 σε ύποπτο κρούσμα.
Το κατάλυμα κοινοποιεί τα μέτρα και τις απαιτήσεις του Προγράμματος Δράσης σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (υπαλλήλους, προμηθευτές, επισκέπτες).

Ο ιδιοκτήτης & νόμιμος διαχειριστής του καταλύματος παρακολούθησε πιστοποιημένη εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως (webinar) για τα μέτρα πρόληψης κατά του κορονοϊού που πρέπει να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις διαμονής. Διεξήχθη από το Επιμελητήριο Κυκλάδων όπου και είναι εγεγραμμένο το κατάλυμα και ο ίδιος κατέχει Βεβαίωση Παρακολούθησης, Έπειτα ενημέρωσε και εκπαίδευσε σχετικά και το υπόλοιπο προσωπικό του καταλύματος και το οποίο με υπεύθυνη δήλωση του επιβεβαιώνει ότι έλαβε εκπαίδευση για τα επιμέρους πρωτόκολλα σύμφωνα με τα καθήκοντά του. 

Το κατάλυμα διαθέτει Σήμα Πιστοποίησης Healtfirst το οποίο του έχει χορηγηθεί από το Υπουργείο Τουρισμού και το οποίο έχει αναρτηθεί σε εμφανές σημείο εντός του καταλύματος και αποδεικνύει οτι η επιχείρηση τηρεί τα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου.

Γενικά Θέματα Οργάνωσης του καταλύματος – Αρχείο Καταλύματος και Βιβλίο Συμβάντων COVID-19

* Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, e mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.
* Υπάρχει η προβλεπόμενη προσοχή και ασφάλεια στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.
* Επίσης, υπάρχει καταγραφή και ενημέρωση του βιβλίου υπηρεσίας και συμβάντων.

Όλα τα μέλη του προσωπικού:
* Έχουν ενημερωθεί σχετικά με το πώς μεταδίδεται ο ιός Covid-19, τηρούν τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κοροναϊου και είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες στους επισκέπτες.
* Εκπαιδεύονται σε πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης συγκεκριμένων σημείων, ακολουθώντας κανόνες υγιεινής για την αποφυγή μετάδοσης του ιού (συχνό πλύσιμο των χεριών, αποφυγή χειραψιών, φυσική απόσταση, αποφυγή επαφής των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα και την αναπνευστική υγιεινή).
* Εφοδιάζονται με ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (όπως μάσκες, γάντια, κλειστά παπούτσια) και κατά την εργασία του το προσωπικό καθαριότητας τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κοροναϊου, δεν καπνίζει και δεν καταναλώνει τρόφιμα ή ποτά.
* Μέλος του προσωπικού που παρουσιάζει συμπτώματα σχετικά με την ασθένεια μένει στο σπίτι και επανέρχεται στην εργασία εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική. Επίσης οφείλει να μείνει στο σπίτι, εφόσον έρθει σε επαφή με κρούσμα.

Υποδοχή και παροχές:
* Αντισηπτικό για τους επισκέπτες εντός του καταλύματος.
* Συχνή απολύμανση των επιφανειών με αντισηπτικά σπρέϋ.
* Οι εργαζόμενοι κρατούν την κατάλληλη απόσταση (τουλάχιστον 1,5 μέτρα από τους πελάτες).
* Όταν ζητηθεί, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν τους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του ξενοδοχείου και τα νέα μέτρα που έχουν ληφθεί.
* Για κάθε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, διατίθεται ιατρικό κιτ (ειδικός εξοπλισμός – medical kit) που περιλαμβάνει γάντια και μάσκες μίας χρήσης, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.
* Το προσωπικό είναι σε θέση να εντοπίσει τα συμπτώματα και να τα αναφέρει στον υγειονομικό υπεύθυνο.
* Όλα τα κλειδιά απολυμαίνονται με αντισηπτικό σπρέϋ πριν δοθούν στον επισκέπτη.

* Γίνεται χρήση ηλεκτρονικών εναλλακτικών για το check-in / check-out, όπως online web check-in πριν την άφιξη του πελάτη. Επίσης έχει διευρυνθεί η διάρκεια check-out και check-in μεταξύ των διαμονών (check-out μεχρι τις 11:00 και check-in από τις 15:00), για να διασφαλίζεται οτι μεταξύ διαφορετικών πελατών τα δωμάτια καθαρίζονται και απολυμαίνονται επιμελώς και οτι ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός του χώρου.

* Απαγορεύεται η είσοδος εντός του καταλύματος σε μη διαμένοντες.

Καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping δωματίων και κοινόχρηστων χώρων:

* Το κατάλυμα εφαρμόζει ενισχυμένες πρακτικές απολύμανσης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
* Πλέον των τακτικών διαδικασιών καθαρισμού, όλα τα αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (π.χ.πόμολα, χερούλια) απολυμαίνονται συχνά κάθε μέρα.
* Τα δωμάτια καθαρίζονται κατά την αναχώρηση, με ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία αφής. Έχουν αφαιρεθεί περιττά διακοσμητικά αντικείμενα εντός του καταλύματος.
* Ο καθημερινός καθαρισμός και η αλλαγή σεντονιών, μαξιλαριών και πετσετών πραγματοποιείται μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
* Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού διαθέτουν καλύμματα μίας χρήσης (μεμβράνες).
* Οι υφασμάτινες επιφάνειες (π.χ. ταπετσαρία επίπλων), οι επίμαχες επιφάνειες δωματίων και μπάνιου καθαρίζονται με συσκευή ατμού              (θερμοκρασία> 70°) & τα κλινοσκεπάσματα, πετσέτες, ιματισμός πλένονται σε θερμοκρασία >70° και φυλάσσονται σε ερμάρια κλειστά και καθαρά. Όπως και ελέγχεται και η θερμοκρασία πλυσίματος του πλυντηρίου πιάτων, καθώς και η δοσολογία απορρυπαντικών.

* Τηρούνται οι κανόνες υγιεινής από το προσωπικό καθαριότητας κατά την διαλογή ακαθάρτων λινών με τη χρήση των ενδεδειγμένων Μ.Α.Π. Γίνεται διαχωρισμός των ακαθάρτων και καθαρών λινών και τα ακάθαρτα –  χρησιμοποιημένα υφάσματα, κλινοσκεπάσματα και πετσέτες τοποθετούνται σε κλειστές σακκούλες – σάκους προκειμένου να μεταφερθούν για πλύσιμο με ασφάλεια.

* Τα δωμάτια, μετά την αναχώρηση παραμένουν κενά, καθαρίζονται και αερίζονται επαρκώς.

Κλιματισμός και αερισμός χώρων
Σε όλα τα δωμάτια του καταλύματος, εφαρμόζονται οι οδηγίες από το Υπουργείο Υγείας για την “Λήψη μέτρων διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας από ιογενείς και άλλες λοιμώξεις κατά την χρήση κλιματιστικών μονάδων”.

Ιδιαίτερα:
* Τακτική συντήρηση και χημικός καθαρισμός των κλιματιστικών μονάδων.
* Συνεχής καθαρισμός φίλτρων.
* Μέριμνα για τον συστηματικό φυσικό αερισμό του χώρου μέσω ανοιγμάτων (παράθυρα, εξωτερικές θύρες) ακόμα και παράλληλη χρήση κλιματιστικών μηχανημάτων.

Διαχείριση Ύποπτου Κρούσματος COVID-19

Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  • Συνιστάται στον ασθενή να παραμείνει στο δωμάτιό του με την πόρτα του δωματίου κλειστή.
  • Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.
  • Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει (π.χ. σύζυγος), χορηγείτε στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και του συστήνεται να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή (π.χ. σάλιο) και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
  • Αποφεύγεται η είσοδος στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος προσωπικού του καταλύματος συνιστάται να ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με τυχόν ύποπτο κρούσμα.
  • Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός (απλή χειρουργική μάσκα, γάντια) απορρίπτονται σε κάδο και σε καμία περίπτωση δεν ξαναχρησιμοποιούνται. Τα χέρια να πλένονται καλά με νερό και σαπούνι.
  • O υγειονομικός υπεύθυνος του καταλύματος επικοινωνεί ΑΜΕΣΑ με τον ΕΟΔΥ στα τηλέφωνα 210 5212054 ή τον ειδικό τετραψήφιο αριθμό 1135 (όλο το 24ωρο), για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  • Αν χρήζει νοσηλείας, μεταφέρεται άμεσα στο πλησιέστερο Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας του Νησιού σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Λαμβάνεται από ιατρό δείγμα για εργαστηριακή επιβεβαίωση COVID-19. Ο ασθενής με ήπια κλινική εικόνα παραμένει στο δωμάτιό του, μέχρι τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του εργαστηριακού ελέγχου.
  • Αν δεν επιβεβαιωθεί ως κρούσμα COVID-19, αντιμετωπίζεται στο χώρο του καταλύματος με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού.
  • Είτε ο ιατρός είτε το προσωπικό του καταλύματος που θα εισέλθει στο δωμάτιο του ύποπτου η αργότερα επιβεβαιωμένου κρούσματος πρέπει να χρησιμοποιήσει μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) υψηλής προστασίας (μάσκες, αδιάβροχες μιας χρήσης ρόμπες). Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό που θα ασχοληθεί με το καθαρισμό δωματίου ασθενή με COVID-19.
  • Ο ασθενής μεταφέρεται με ΜΑΠ (απλή χειρουργική μάσκα) και ιδιωτικό μεταφορικό μέσο.
  • Πρέπει πάντα να καταγράφονται τα στοιχεία επαφής συγγενικού προσώπου του ασθενή σε περίπτωση που χρειαστεί συναίνεση για επεμβάσεις όπου ο ασθενής δεν μπορεί να επικοινωνήσει.

Για την περαιτέρω αναλυτική περιγραφή των μέτρων που έχουν ληφθεί, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@villaofroses.gr

Καρτελιά Ειρήνη – Hotel Manager